Beszélő - falatozós Venyige :)

2012.10.25 19:40

Szép új faragott táblák fogadnak a Venyige előtt. Tényleg szépek. Más nagyon nem változott. Több, mint 2 éve voltam itt utoljára. Viszont változott a hozzátartozók készülődése a "randi" előtt. Nem csak a személyi és a beszélőpapír volt a kezekben. Csörgő hangot halatatott a sorban állók együttese. Mindenkinek apró volt a kezében, hiszen már lehet élelmiszert vásárolni a beszélő előtt automatákból. Engem már hajtott a kíváncsiság, hiszen valami izgalmasat jelentett az egyébként szürke találkozók világában. Rendsen vidámmá tett a gondolat már ébredéstől, hogy rendsen együtt fogunk reggelizni. Azt már tudtam, hogy mindent féle aprót elfogadnak a gépek. Valamint azt is figyelmembe ajánlották, hogy lehet engergia italt kapni. 

Átesvén a szokásos bejutási procedúrán beléptem a várakozó helyiségbe megláttam az automatákat. Első ránézésre is illettek a környezetbe. Lepukkantak, régiek, de legalább működnek - mondtam magamban. El is kezdtem vizsgálódni, mit és mennyiért tudok megvásárolni. 

  • kávé automata: 120 Ft - 150 Ft-ig - ilyen-olyan kávé (több kávé, több cukor funkcióval), capuccino, csoki, tea (ez utóbbi lehet 100 Ft volt csak)
  • üditő automata: Pepsi 270 Ft - 0,5 literesek. Canada Dry, Cola, Ice Tea. Az egyetlen vicces dolog az energia ital volt. Ami pedig Kobra típus volt. Aki ismeri az engergia italok világát tudja, hogy ez nem a legjobb fajta.
  • szendvics automata: 380 Ft - bécsis zsömle ubival sima és szezámos kivitelben
  • csoki automata: Kinder Bueno (ha jól emlékszem 240 Ft), Sport szelet (több fajta - 150 Ft)

Jó volt együtt étkezni. Mosolygósság tette az amúgy nyomott hírekkel teli találkozást. Az egyik fő poén: a vendéglátóm - akit mégis én láttam vendégül :) - ki bontotta a szendvicset a kis fóliájából, de olyan lendülettel tette mindezt, hogy a zsemle felszállt és filmbe illő módon hullott a levegőben három darabra, és esett le a földre... de csak a zsemlék, mert a húst elkapta a fogvatartott, olyan mozdulattal, mintha legalább is a világ legdrágább kincse lenne. A bekerülése előtt 2 nappal ebédelt utoljára rántott húst a Pajtásban.... az 8 hónapja volt.... De ez a beszélő meglepően boldog emlék maradt.

Vissza