Az elindulás

2012.03.31 10:21

LÉTRE JÖTT EGY ÚJ OLDAL, JÖJJÖN LÉTRE EGY ÚJ KÖZÖSSÉG IS!!!!

Egy kellemesen napos februári délelőttön úgy alakult, hogy a páromat előzetes letartóztatásba helyezték. Van ilyen, legjobb családban is megesik. Nem igazán tudtam semmiről semmit. Álltam a nagy világban és apró információkból, az internet állandó böngészéséből, telefonálgatásból tudtam meg azokat a részleteket, amikre szükségem volt. Legyen az egy meghatalmazás elintézése, egy csomag vagy levél feladása - semmi sem a megszokott módon működik.

Szépen lassan gyűltek ezek az információk és azt vettem észre, hogy már nem én telefonálgatok mert nem nem tudok valamit, hanem engem hívnak. Egyszer aztán egy ügyvéd ismerősöm hívott fel, hogy megkérdezzen valamit. Ebben a telefonbeszélgetésben említette nekem ez az ügyvédnő, hogy hasznos dolog lenne, ha összegyűjtögetném ezeket az infókat és valahogy eljuttatnám a nagyközönség felé, mert sokan nem tudják ezeket a dolgokat.

Leültem a gép elé és elkezdtem. Ez lett belőle. És még majd mi lesz!

Remélem segíteni tudok Nektek, akik hasonló helyzetben vagytok, mint én.

Az oldal még folyamatos fejlesztés alatt van! Az újdonságokról folyamatosan tájékoztatunk titeket!

Vissza